Tuesday, May 20, 2008

Minggu yang busy..

Sepanjang 2 minggu ni, jadual aku sgt padat.. Sebab kena pasang wallpaper kat banyak tempat. Kat bawah ni, antara gambar2 masa aku buat keje hari tu. Tapi, tak berapa clear sebab aku amik guna handphone je.

Yang ni, kat Le Grande Condo.. Aku install wallpaper kat dining hall rumah customer aku. Kalau diperhatikan betul2, kan nampak mcm berapi2 tu sbb ini ialah special effect wallpaper.

This is exactly how the wallpapers look like...
dinding yg telah ditampal wallpapers..

After that, I did installed wallpapers for satu umah teres ni... Rumah ni luas sbb tuan rumah dah renovate rumahnya, mmg totally lain dari rumah yg asal... Untuk 2 bilik, aku hanya pasang wallpaper for feature wall aje.. rumah macam ni, feature wall utk satu bilik biasanya perlukan 3 hingga 4 roll wallpapers..

Bilik pertama
Bilik kedua
Gambar yg atas ni ialah corak wallpaper yg digunakan utk bilik kedua.. Yang ni jenis oasis wallpaper. Kalau kite sentuh bahagian permukaan dia, rasa mcm berpasir.. Bukan sebab defect ke apa, tapi, memang design dia macam tu...

Then, kat bahagian tangga rumah tu, aku pasang feature wall jugak.. so, bile nak turun or naik orang akan nampak significant different here..

And, kat tepi tangga pun, ada pasang wallpaper lain..

Bahagian tepi tangga..

No comments: